Wednesday, November 25, 2009

Tuhan...cabutla nyawa aku cepat....

Ya Allah..hanya Kau tempat aku mengadu..malam ni aku dapat rasa kan masalah aku semakin besar dan berat..aku tak tau blh tanggung ke tak..Aku tak tau apa aku nak buat...responsibilities mmg penting..tapi kalau mende ni blh ditebus dengan tanggungjawab je kan senang..semudah tu ke kehidupan kita..

Sebelum kita lahir kt dunia ni Tuhan dah janjikan nasib kita camna..baik buruk, bila ajal, jodoh sume dah tertulis..aku percaya qada n qadar..tats y aku mampu lagi bangun setiap pagi and senyum kt cermin..setiap kali tu jugak aku akan cakap, Ya Allah..bagi aku kekuatan untuk harungi hidup aku untuk hari ini..setiap pagi..aku takkan terlepas..

tapi bila time hujan..time sunyi..time aku tkde sape2 teman..aku dh start pk balik segala masalah aku..n time tu syaitan start bisik kt aku..out of earth!!out of earth!!aku tak tau smpai bila syaitan nak hasut aku camtuh..aku berdoa semoga aku kuat lawan syaitan..tapi kadang2 aku tewas gak..

masalah aku ni terlalu perit aku nak cerita..hanya orang2 yang pernah rasa je mungkin akan paham..tapi kadang2 ada jugak Tuhan ciptakan mahkluk yang tak tau erti masalah hidup..

ada je yang boleh wat tak tau dan buat tak nampak..ada lagi mahkluk zaman sekarang yang tak tau camne nak hargai sesuatu..camne nak bertanggungjawab..

kepada mahkluk berkenaan, hidup la kalian dengan sifat bertanggungjawab dan sifat kasih mengasihi walaupon yang ada cuma perasaan simpati..

adioss!!

No comments:

Post a Comment