Wednesday, November 25, 2009

dia..

positive

dia sangat comel time senyum sebab ada lesung pipit..
dia bawak scooter..dia bukan mat rempit..
dia bawak kereta ngan sopan..tak macam aku..
dia slalu suap makanan lau aku tkde selera..kadang2 smpai abes satu pinggan dia suap untuk aku..
dia caring n concern kat aku..slalu support ape je aku buat..
dia slalu nasihat aku jangan bawak kete laju2..
dia suke teman aku g shopping mall…
dia slalu layan karenah aku..
dia penyabar..tak macam aku..
dia baik..sangat sayangkan kawan2 dia..
walaupon dia tkde duit dia slalu topupkan aku..
dia suka makan..sebab tu perot dia boleh tahan..
dia giler tarantula..sekarang dh 6 ekor dia bela..
dia sangat suka ikan..dulu ktorang ada bela ikan gapi..seronok sangat…
dia suke main rugby..tapi aku slalu risau takot dia jatoh nanti sakit..

negative

dia sangat suka tido..aku start tekan minyak kete, dia dh blh teros tido..
dia slalu tak cam jalan..susah nk g jenjalan..
dia kuat cemburu..kadang mende tu tk patot utk dia cemburu pn..
dia slalu tk tau nk decide nak tgok wayang kt mane..
dia bawak kete terlalu sopan..kadang2 smpai aku nek hangin..

No comments:

Post a Comment