Wednesday, November 25, 2009

lelaki hanya untuk dipermainkan..

10.30am aku baru bangun..mata bengkak..nape aku kene menangis untuk lelaki yang tak nak lagi kt aku?
aku terus bangun, mandi..recharge ape yang sepatutnya..haha!!
mlm tadi aku bergayut dengan dia..dia jz nk tolong aku recover..recover dari ape?bukan senang kn nak ubati luka parah..lagi2 lau luka tu dalam ati..lau setakat luka kt tangan tu no hal..amek minyak gamat sapu sket2 dah blh tampal gauze..esok lusa luka dh kering..beli bio oil dah blh ilangkan parut..
luka dalam ati?cane eh nak sembuhkan..aku mengaku sekarang ramai yang nak kt aku..konon2 nak ubatkan luka aku la kot..lelaki sume sama…before dapat couple sume nye janji manis..ne ade yang tak manis..alebiu sane, alebiu sini..bila dah bosan ngan karenah pasangan, masing2 akan cari jalan untuk lepaskan diri..
aku tak salahkan dia..aku yang jahat..aku penah tipu dia..tapi aku tk smpai ada niat nk curang ngan dia..kepada sidia..kumohon sejuta maaf andai aku telah menyeksa hidupmu selama 6 tahun ini..terima kasih atas segala layananmu terhadapku..
mulai saat ini aku dah berikrar(nak bersumpah takot lak) aku takkan percaya pada cinta dan lelaki..kepada lelaki2 diluar sana yang mungkin akan berkenalan dengan aku satu hari nanti, diharap kau sediakan payung sebelum hujan..takot2 basah kuyup nanti..apa yang aku ada sekarang adalah kekuatan untuk mempermainkan lelaki dalam dunia ni..hanya ada seorang lelaki dalam dunia ni yang aku sayang..bapak aku sendiri..kepada lelaki lain yang aku bakal ucapkan sayang tu, jangan perasan lebih..sume tu cuma ayat manis aku je..
mustahil aku akan sayang kt lelaki dah setelah sume ni terjadi..kaum2 lelaki, sedarlah sket..korang tu bukan hebat sangat pn nak tackle2 pmpuan, then nak curang2 plak..pastu nk tinggal je awek korang sesuka ati..perempuan bukan barang mainan..yang layak dijadikan barang mainan adalah LELAKI!!!
adioss…..

No comments:

Post a Comment