Wednesday, November 25, 2009

hati yang dilukai..

aku frust…baru pas tgok sehati berdansa..tu pn setelah 5 6 kali aku tgok..kan best lau dapat menari2..hiburkan ati..

aku tk tau nk buat ape..macam2 nasihat dah dengar..lelaki tu adalah yang terbaik untuk aku..tapi ati dia dah takde untuk aku..tahniah kepada gadis yang berjaya mencuri hatinya..aku doakan kalian berbahagia walaupn kebahagiaan itu atas tangisan org lain…cewah!cam novel lak..

tadi men buaian kt depan rumah..mama pergi rumah tok..dia ajak aku tadi tp aku lg suka men buaian, layan lagu man bai- kau ilhamku..aku tujukan lagu tu untuk dia…aku nyanyi smpai 4 kali ulang..

rumah ni..banyak kenangan..pertama kali aku jejak umah ni aku takot sangat..lagi2 aku tak paham sangat ape mama ckp..ye la aku bukan orang utara..lama2 baru blh paham…mama sayang aku..aku pn sayang mama..time aku frust camni, macam2 mama buat untuk hiburkan aku..malam tadi tdo ngan mama..dia tau aku tk blh tido..menangis semalaman..mama bangun pujuk aku..dia usap rambut aku..dia cakap badan aku panas..dia takot aku demam..dia usap2 badan aku suh tido n lupakan sumenye…aku sedih…aku tak sangka hubungan aku ngan dia berakhir macam ni…hatinya dah dimiliki orang lain..tapi aku masih bertuah mama, diksya, paan sume nye sayangkan aku…terima kasih sume..

No comments:

Post a Comment