Wednesday, November 25, 2009

single is simple, double is trouble, couple is terrible and horrible

single is simple, double is trouble, couple is terrible and horrible..

arini aku tak sedap badan..mybe sebab ujan..pale aku sakit...time ni mmg banyak mende aku pk..byk mende aku bayangkan..aku dah single sekarang..ada orang cakap single is simple, double is trouble, couple is terrible..tapi bagi aku, single ke, double ke triple ke couple ke or wutever 'ple' mmg sentiasa ada masalah..

tak kisah la financial problem ke..relationship problem ke..sume tu nak kene hadap gak kn..ape yang paling penting kekuatan diri..aku mengaku aku tak sekuat mana..tapi arini aku rasa aku semakin kuat..aku akan hadapi segala masalah kt dunia ni dgn ati terbuka..

aku dapat rasa lepas ni pn ada lg masalah yang lagi berat n besar akan aku lalui..tapi aku dah bersedia..aku tak akan buat kesilapan lagi..

yes, mungkin ada gak kesilapan tu tapi aku akan lebih berhati2..lagi2 yang berkaitan teman hidup..aku nak lelaki itu betul2 boleh terima aku seadanya..takde la satu hari nanti banyak yang diungkit plak..

mungkin orang lain tak akan peduli apa aku tulis ni, tapi kepada insan yang paling aku sayang..kau akan paham..dan satu hari nanti kau akan tau betapa aku sangat mencintai kau..

huhu..jiwang sungguh aih..meluat lak aku..
ni je utk petang ni..

daa...

No comments:

Post a Comment