Wednesday, November 25, 2009

kenyang dah..burppp

baru 5 minit lepas lunch sorang2..mama tkmo makan..dia makan kacang je..adik lak mandi..aku dh siap makan baru dia terhegeh2 amek pinggan..

arini mama masak simple je tapi aku suke sebab ayam yang mama goreng tu sangat masin..cam lori garam tumpah lam kuali..aku ni giler garam..ape saje yang masin aku suke..tp aku tk plak teringin makan taik idong masin orang len..

arini aku rasa jatoh cinta kt blog plak..sebelom ni aku tk ske cz cam buang masa je..rupa2 nya blog ni banyak manfaatnya..selain membuang masa, aku jugak dapat berleter sorang2..lau nk berleter mende2 bengong ni tak sume orang nak dengar..bek aku masukkn lam blog..tkde sape nak marah..aku boleh tulis ape aku nak tulis..tak puas ati ke..marah ke..sume boleh..
sape nak baca n komen silakan..sape nak kutuk jangan baca terus..aku taknak aku stress plak sebab kutukan orang lain..

tadi aku msj2 ngan dia..aku mengaku aku tak blh lupakan dia lg..aku tak blh stop pk hal ni..bile aku sensorang macam2 mende aku nak wat…tp kan, aku pk gk lau aku bazirkan air mata aku sekarang..nanti tahun depan ke bile2 masa cane aku nak nangis lagi lau air mata aku dah abes?takkan nk mtk air mata orang len..hmm
ape yang aku merepek ni setan…

sekarang kol 3.37pm..aku tak mandi lagi..solat zuhur pn tak..ape nak jadik la ngan aku..lau mak aku tau ni mst kene humban lam paya…tp tak kot..tkde paya yang berdekatan ngan umah aku…
mybe betul cakap dia..aku perlukan someone untuk ubati luka ni..tapi aku sengaja tutup pintu ati aku untuk orang len..nape tah..aku pn tak paham..
mls nak buang masa pk pasal cinta tp makin aku nk lupa, makin aku ingat balik..dia terlalu istimewa bg aku..

No comments:

Post a Comment