Saturday, December 26, 2009

my luv..



lam gambar ni ade makcik aku, dan anak2 dia..time sunyi dorang la jadi pengubat ati aku..

perkenalkan..makcik aku yang kai baju ijau tuh..dia ni dh pregnant anak ke4, tapi tetap vouge n ramai peminat mengalahkan aku yang bujang and single neyh..huhu..

yang pkai baju merah tu anak dia yang sulong, nurul nama dia..tapi aku panggil dia kakak ataupon yun..dulu kan, perangai dia agak pelik..confidence level dia memang low lah..tapi sejak bermenjak ni, dia dh ok sangat..dh pandai gelak time kitorang buat lawak..even dia sendiri pon dh pandai melawak...kira tk beku lah cam dulu2 kala..and yang paling penting dia dah start ramai peminat..padahal umor baru dajah 6..masalahnya, yang minat kt dia sume yang dah baya2 aku..pergh!!underage tau..tk boleyh2...

next, shikin..yang kt tengah2 tu ler..yang kening ala2 nak tercantum tuh..korang tgok tak siri awan dania kt astro tu?perangai dia sebijik r cm dania..kadang2 cam tomboy.kadang2 dia buat2 cantik cam pempuan sejati..and yang paling penting, tuan putera raja aku sangat suka kan dia..siap nak tunggu shikin besar la bagai..huh!naseb aku ni penyabar..budak darjah 3 ponn dia nak?cinta tak mengenal huruf tol lah..

ok, anak bongsu buat masa ni jatuh kepada tuh, budak comot sebelah aku tuh..farisyha sofia nama dia..sekarang aku panggil dia baby ataupon pica..tapi dia dh sound awal2, lau baby dah lahir dia suh kitorang panggil dia kakak pia..hihi..pandainyew..nakal tau budak ni...dia paling rapat ngan aku sebab dari kecik aku jaga dia..manjakan dia..dia sangat cerdik..dia boleh hafal sume lagu..cam kakak2 dia dulu..boleh hafal satu cd lagu thailand..aku nak hafal lagu melayu pon amek masa yg lama..siap smpai lagu tu dh tak kua radio kot..4hb ni dia dh masuk tadika..tak menahan nak tadika eduwis..tkmo tadika biasa2..hurrmm..cane la nanti dia dalam kelas eh?sebab sekarang ni tgok dia lain macam sket..lau ngantok tu time berjalan pon boleh terlelap..takot lam kelas nanti asek tido jer..





ni plak gambar pakcik aku..husband makcik aku, dan bapak kepada anak2 dia la of course..dia pon giler..sebab tu anak2 dan bininya giler skali..hehe..jangan marah arr..tkpe2, pkcik aku busy ngan bsnes dia, tkde time baca blog aku neyh..kiki...

apa pon, sekarang aku happy sangat sebab duduk sini..kira apa aku wt dorang support n bagi nasihat..terutama makcik aku..thanks...

sekian untuk berita arini..kita berjumpa lagi dimasa akan datang..bubye!!!

No comments:

Post a Comment