Tuesday, December 22, 2009

aku yang terbiar...

pergh! title aku dah macam ekspresi seorang anak terbiar dan terbuang jer..
actually time ni aku tengah ber fb ngan sorang mamat ni..abu nama dia (tipu punye nama tuh)..tengah tunggu dia reply la nih..lambat sunggoh..huh!
sambil2 tu dengar lagu nyanyian eja tajuk dia rela...tk kenal pon penyanyi dia, tp lagu dia betul2 buat aku nk karaoke malam2 buta ni..

arini aku penat giler kot niaga..serious bz giler..2 org pekerja balik kampong..tak muncol2 pon lg..walaupon penat tp hepi sangat arini...tk tau nape..kol 4 bz teramat sangat smpai aku dh tak larat nak jalan dengan betol pon..kol 6.30 baru slow sket...time tu dh terduduk kt krusi smbil bayangkn sofa kt umah..dapat duduk kt sofa time ni kan bagus..dalam ati aku berkata..eceh...kol 7.20 baru balik, tmankan pokdin dulu sian kt dia..penat gak dia aku tengok..tp tkpe, nanti aku naikkan gaji dia sket...bg la compliment sket kan...balik umah terus g toilet, then masuk dapur, check barang dapur ape yang tkde..amek kau, beras dah abes...dengan sakit kaki dan rasa mengantok tambah penat teramat sangat aku amek kunci honda icon, start n brooomm g 99speedmart..beli beras jasmine super tempatan 10kg, milo, susu 2 tin ngan topup mxs 10rgt..balik umah lepak depan tb...ups terlepas waktu maghrib...hmmm bagusnya aku neyh..dok kejar duniawi..akhirat tak ingat lak..astaghfirullah..

pas kira duit, acik ajak makan kt md nor tomyam..aku betol2 tk larat..tapi ikot je lah..rezeki jangan tolak beb...then, before makan g petronas plak..nak bank in duit thru cimb..jmpe tokey petronas ngan adik dia..borak2 jap..adik dia nk g brazil ada bsnes kt sane...huhu..sunggoh seronok jadi orang kaya..g brasil cam g pasar malam jer...aku dh start berangan dah neyh...nk g tokyo!!!!dari kecik teringin g sane!!huhu...

then kua petronas, g makan kt md nor tomyam..amek kau smpai senak perot aku makan malam ni..lahap plak aku yerk..hehe..pas makan smpat lagi ktorang bergosip, mengumpat, mengata,bergelak ketawa..pergh!dah ilang penat niaga tadi..dah bayar sume, 27.20 je..

g public bank lak..bayar kredit kad...nk kat sepuloh kali tekan no kad, rupa2nye tertinggal 2120 kt belakang..aku dah terpikir, lau orang giler nombor ekor ni, esok pagi2 msti bangun suboh then terpacak kt kedai damacai tu..'apek, bagi wa itu nombo 2120 ya..'tu dh semestinya..alah, lau dh giler nombor ni susah...tido mimpi plat kete bapak sendiri pon sebuk dia g beli nombor tuh..betol tak?betol betol betol!!

balik dari bank, smpai umah msj ngan membe jap..then mandi..badan yang tadinya sangat letih dan penat terus ilang cmtuh je..huaaa!!aku nk tido la weyh!!nape perasaan tuh ilang tetibe dek kerana air??tak aci! tak aci!!aku nak tido!!huhu...

oleh kerana tk blh tido, aku on fb, msj ngan membe aku..then rasa cm nk bukak blog aku..dh lame kot tk post sumthing..sebenarnya ade mende nk cite..tapi nnt la kot...cukup la utk malam ni..tkde ape yang menarik pon..saje je jari aku gatal nak test power typing skills boleh tak cecan 60wpm cam dolu2...hehe..k ah..papai!!!nak zzzzzz.....

No comments:

Post a Comment