Friday, December 4, 2009

can mali can ohoi...

sekarang kol 2.17am..aku rasa cam nak nyanyi lagu can mali can ohoi tu kuat2 jerk..tp cam org tk centre lak lau aku melalak lagu yang tak berapa sedap tuh time2 ni kan?can mali can ketipong payong..ewahh..can mali can ohoi..can mali can ohoi..can mali can ketipong payong..eceh!pandai gak aku..nak nyanyi kuat2 tkleyh..nyanyi lam blog lah..tkde sape pn dengar...kn?

tadi g minum2 kt Pak Li bukit tinggi ngan membe aku yang sengal neyh..masing2 cerita kisah hidop yang panjang..arini aku banyak senyap dari bercakap..tak macam selalu..bagi can kt membe aku..lau tak asek aku je yang bercakap..nak kencing pon tahan je..kang tetibe mtk excuse nak g toilet takot membe kecik ati..sudahnya aku tahan la kencing aku yang 2.4litre tu smpai kerumah..ngan air cond kete aku yang macam peti ais tu lagik..mau batu karang aku tahan kencing lama2..

kadang2 ble kte dengar problem n kisah idop orang len blh naik insaf tau..bukan naik nafsu yer adik2..naik insaf tau...kirenye bukan kte sorang r lam dunia ni yang ada masalah..so, kepada orang yang bermasalah tu, tak kesahla masalah ape pon,masalah sembelit ke, masalah sakit perot dek kerana operate sebab apendiks kew, jangan r rasa diri tu terok sangat..sebab org kt lua sane tu lagi terok masalah dia..kn?

apa yang penting, kne selalu bersyukur..beramal..lakukan yang wajib, sunat pon bagus gk..tinggalkan yang haram dan duniawi..insyaAllah idop kte diberkati dan penuh kebahagiaan walaupon poket slalu kosong...

malam ni banyak nk tulis..lau tkde orang baca blog ni pn tkpe..asalkan ati puas dapat meluahkan rasa ati sendiri...ops!aku dah menguap sekali..maknanya lepas ni berkali2 la aku akan menguap..tapi takpe, sebelom aku menguap dengan lebih agresif, better aku tido dulu...bukan ape..sian kt mulot aku, kne nganga luas2..haha..

No comments:

Post a Comment