Friday, December 4, 2009

my bestfriend's wedding...

khaidah kawen..paan dah kawen..rem bakal kawen..tu baru membe kelas kt uitm..yang kelas time skola rendah?skola menengah lagi?seangkatan time keje kt sunway?time keje kt kl plak?haa....mau nangis aku lau ingat..huhu...selamat korang sume eyh..kawen gak ngan orang yang korang kapel dulu time hingus meleleh lagi...baguslah..aku doakan yang terbaik untuk korang sume...

nextweek membe aku dari KFC kawen lak..sekali wat reunion untuk batch 08/08..tk sabar rasa..nak sakat2 membe2..nak tunjal2 kepala..nak sepak2 lutot membe2..fuh, best giler time tuh..byk sgt kenangan..

lg 2 minggu membe baik aku lak nk kawen..kt melaka..dorang kapel pn lame gk, dari uitm jengka dulu..best sgt dengar antara dorang ni menjadik..dh jodoh kn, tk kan kemana walaupon gado2 terok..rem, aku doakan yang terbaik untuk ko..pasni aku tk tau nk cite kt sape dh..ko dh kawen..huhu..dh tak sekelab la kite..nnt kot2 aku nk ym ngan ko mst ko tgh masak utk laki ko, jage anak ko lagi..mop tangga umah lah..cabut rumput lam pasu bunga lah..dan pelbagai lagi aktiviti rumah tangga yang ko buat..terpaksa la aku ym ngan budak2 tak senonoh yg lain seperti khai, etty, wawa, yuyu, ela, nana, yatie, dan yang seangkatan dengannya..yang len2 tu aku tk sebut sebab korang tk ym ngan aku..huhu..

bile kawan2 dh ramai yang kawen ni mak aku pn dh start risau, nape anak dia ni tk reti2 nk cari calon..tiap kali posmen datang umah mst bagi kad jemputan..smpai kadang2 aku nek takot nk bukak kad jemputan tuh..takot bekas pakwe aku lak yang kawen!!haha...
tapi tkpe..aku tk heran pon..skrg ni aku dlm proses rebuild kebahagiaan aku...hal cinta, kawen, tunang kepejadahnya ni aku serahkan kt Dia..yang Maha Mengetahui...insyaallah..ada yang baik tengah 0tw datang kt aku...aku takkan cari, bia la dia datang sendiri..walau ape cara sekali pon..datang bergolek ke, menggelungsur ke, lari pecut ke, mahupon jogathon..aku terima...tapi jangan datang mengengsot dah r..lambat sangat kot nak smpai kt aku..hahaha!!

No comments:

Post a Comment